torsdag den 18. august 2011

Hjerte, hjerte, hjerte.

Så er første skoledag som 2.g'er overstået. Føler mig allerede meget sejere end alle putterne, haha! :D Derudover har det bare været super skønt, at komme tilbage til klassen. Alt er ved det gamle. Jeps, ingen af freaksene har ændret sig en smule! <3
Jeg synes dog, at lærerne (læs: min spykopatiske dansklærer) kører lige lovligt vildt med klatten. Allerede igår fik vi lektier for, til idag altså. Idag fik vi så det første afleveringsoplæg - den er så til onsdag...... (%/%&%/(¤!!!!) Positivt var det dog, at se alle 1.g'erne løbe fra regnen af vandballoner, hæhæ ;-)

Resten af dagen skal gå med noget træning, om det så bliver i fitness eller en frisk løbetur(?). Har ikke helt taget stilling til det endnu. Lektierne er lavet, og jeg er endda begyndt en smule på afleveringen. UHUH, og så kommer der 'Girls Night In' på kanal 4 i aften - se det kan vi li'!
Hyg jer babiiiies.
- Kira

6 kommentarer:

  1. Hej :)
    Super fed Blog du har!
    Jeg tilmeldt mig din side, og glæder mig til at læse med! :D
    Håber du vil læse med og tilmelde dig min blog også?
    http://th-girlish.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hej Kira og Maja!
    Virkelig fin blog I har, med mange flotte billeder!
    Er blevet fast læser.
    Kig evt. forbi :-)
    Knus Sara.

    Sarakongsted.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Super fin blog i har!
    - Jeg er fast læser nu (:
    Tjek min ud, håber du vil følge mig?
    simone-bp.blogspot.com

    - Simone xx

    SvarSlet
  4. Fin blog du har. Jeg håber du vil kigge forbi min, og måske blive fast læser :)

    http://minelakahrimanovic.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Virkelig sød blog, og fine billeder!! (-: Har føjet jer til min blogliste! Så jeg kan læse med!

    kig forbi min og bliv fast læser også??
    /ceciliehansen.com

    SvarSlet
  6. Rigtig fed blog du har dig! Er lige blevet fast læser:-) Håber du vil tjekke min blog ud, og blive fast læser, så du sød!
    www.blackfashions.blogspot.com

    SvarSlet