mandag den 15. august 2011

MUSIC MONDAAAAY

I vores præsentationsvideo snakker vi lidt om hvad i, i fremtiden vil kunne opleve på bloggen, og her i blandt nævner vi music monday. Idéen er egentlig tyvstjålet fra Marias blog (som i kan finde HER), og vi har så valgt at udvide idéen lidt. Hver mandag vil i kunne læse/høre musik, i et bredt omfang. Alt fra anmeldelser af koncerter, til sange på repeat.
Mit store idol:
Mit helt store idol har længe været Liam O'connor, bedre kendt som L.O.C. Jeg elsker hans gamle stodder-musik, hans helt unikke tekster, hans alt for fede personlighed og helt fantastiske beats. Især i de sidste par år, har jeg kunne relatere til hans tekster, og i særdeleshed dem på albummet "XXX Couture". Det album er fantastisk!
En kedelig drejning
Som de fleste nok ved, så udgav L.O.C sit første solo album efter at have været med i gruppen "Selvmord", den 14. marts i år, og jeg må ærligt indrømme, at jeg var skuffet. Den kant som musikken før havde, det som gjorde Liams musik så særdeles unik, er blevet lidt for finpudset. Han er knap så stor en stodder og teksterne minder lidt for meget om det han lavede med selvmord - MEN (ja heldigvis er der et men) tilgengæld er hans koncerter blevet så mange gange bedre! Hans performance er helt ekstrem, det er simpelthen noget som bare skal opleves live. Jeg har endnu ikke helt fået overtalt Maja til at tage med mig en dag, meeen det skal nok komme.


Hvad med jer, har i en favoritsanger?
- Kira

3 kommentarer:

  1. Han har også lavet noget rigtig godt musik! :D

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Han er så god! Skal ind i Tivoli i September og opleve hans koncert for første gang.. super fedt! tjek min blog: nanna-kondrup.blogspot.com
    skal vi følge hinanden?

    Nanna

    SvarSlet